Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM

BIZNES

Marzy Ci się własny biznes w branży fitness? Zobacz, od czego zacząć. Materiał partnera

środa, 05 lutego 2020 11:41 / Autor: Radio eM
Radio eM

Wielu trenerów personalnych lub po prostu miłośników sportu marzy o założeniu własnej siłowni lub klubu fitness. Chce swoją codzienną pracą promować zdrowy styl życia, by  zmieniać na lepsze zwyczaje Polaków. Jeżeli także Tobie chodzi po głowie założenie własnej działalności związanej z branżą fitness sprawdź, o czym musisz pamiętać.

Kwestia numer 1: określ swoją wizję

Czas na skonkretyzowanie planów. O jakiej dokładnie działalności marzysz? Czy chcesz trenować pojedynczych klientów, układając dla nich plan treningowy, czy też prowadzić większą grupę fitness? A może ani jedno, ani drugie? Jeśli wolisz zatrudnić kogoś, kto zajmie się tym za Ciebie, również musisz uwzględnić pensję tej osoby w swoim biznesplanie. Sprecyzuj jak najmocniej swój pomysł na działalność, by rozwiać jak najwięcej znaków zapytania. Rozejrzyj się też w asortymencie dostępnym w specjalistycznych sklepach https://specialfitness.pl/28-bramy-i-wieze-wielostanowiskowe.

Kwestia numer 2: rozejrzysz się za sprzętem do treningów

Innych sprzętów i akcesoriów będzie potrzebować salka fitness, innych zaś siłownia skupiona na rzeźbieniu poszczególnych partii ciała. Jeśli zależy Ci na pierwszym z nich, zaopatrz się w stepery, piłki gimnastyczne i skakanki. W drugim z przypadków musisz zainwestować w bardziej skomplikowane urządzenia, między innymi w bramy i wieże wielostanowiskowe, ciężary, bieżnie, rowery stacjonarne czy orbitreki. Szeroki wybór wyposażenia do siłowni i klubu fitness znajdziesz w sklepie internetowym specialfitness.pl.

Kwestia numer 3: zbuduj bazę klientów

Twój klub fitness lub siłownia muszą na siebie zarabiać. Na początku powinieneś więc zainwestować trochę pieniędzy w reklamę, aby okolica dowiedziała się o nowym miejscu do trenowania. Aby przyciągnąć pierwszych klientów, możesz zdecydować się na skuszenie ich rabatami na zakup pierwszych karnetów lub abonamentów czy też dodatkowymi korzyściami, na przykład darmową lekcją z trenerem personalnym lub spotkaniem z dietetykiem. Zadbaj o to, aby klienci mogli kontaktować się z Tobą za pośrednictwem social mediów. Załóż konto na Facebooku i Instagramie, komentuj osiągnięcia swoich klientów, wspieraj ich w codziennej walce o świetną walkę i motywuj do dalszych starań. Na pewno odwdzięczą Ci się swoim oddaniem i lojalnością.

Kwestia numer 4: rozważ założenie niewielkiego sklepu w obrębie klubu

Wiele osób chętnie kupi zdrowe batony, kasze, odżywki czy akcesoria do ćwiczeń w domu, jeśli udostępnisz je w swoim klubie fitness. Zadbaj o to, aby Twoi klienci mieli w czym wybierać. Stawiaj tylko na sprawdzone produkty, cieszące się dobrą opinią. Dzięki sklepowi możesz zwiększyć swoje dochody z działalności.

Nowy numer!
30/2020 30/2020
TWÓJ NEWS
POSŁUCHAJ
WIDEO